Een goede manier van het verwijzen naar jouw website, is Linkbuilding. Linkbuilding zorgt ervoor dat je meer links verkrijgt van derde websites die verwijzen naar jouw website. Ho meer relevante website er naar jouw website verwijzen, hoe meer vertrouwen Google krijgt om jou hier tussenuit te halen. Het is belangrijk dat er gebruik wordt gemaakt van kwalitatieve links. Door deze links te verkrijgen kom je uiteindelijk hoger in Google.
Uitbesteden
De beste manier om dit voor elkaar te krijgen is: linkbuilding uitbesteden. Waarom? Omdat je hierdoor een team aangewezen krijgt die enorm veel ervaring heeft, weet elke backlinks juist wel en niet werken en zorgen echt voor die off-page optimalisatie. 100% transparantie kan je verwachten met een proactieve houding in het meedenken over jouw succes. Kortom, uitbesteden brengt je veel verder. Een andere uitvoering voor meer organische bezoekers en conversie, is zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie uitbesteden zorgt er wederom voor je de juiste uitvoering oppakt en gegarandeerd hoger in de zoekresultaten verschijnt. Als onderneming is het super belangrijk om goed vindbaar te zijn binnen de zoekmachines. Want een betere vindbaarheid, resulteert namelijk tot meer klanten en dus meer omzet.
Wat is SEO?
SEO staat voor ‘search engine optimization’ oftewel: zoekmachineoptimalisatie. Dit zijn alle processen en verbeteringen die als doel hebben een website hoger in Google te laten verschijnen. Hoe werkt dit dan precies? Dat ligt complexer dan je denkt. Er zijn een heleboel factoren die meespelen als het gaat om SEO. Niet alle factoren kun je direct beïnvloeden. Maar gelukkig zijn er wel veel factoren waaraan je kan werken. Een SEO strategie vergt veel tijd en energie. Er dient naar de strategie gekeken te worden om uit te zoeken welke zoekwoorden belangrijk zijn voor jouw bedrijf, in combinatie met de content die op de website staat, of nog geschreven dient te worden. Of je nu wel of geen voorkennis hebt wat betreft SEO, laat het uitbesteden. Het is enorm belangrijk dat je online goed vindbaar bent.
Google eist steeds meer. Je website dient bijvoorbeeld gebruiksvriendelijk toegankelijk te zijn, zoals bijvoorbeeld een snelle website, een duidelijke navigatie en betrouwbare informatie. Door te focussen op SEO wordt er gewerkt aan verschillenden elementen op je website, zoals onder andere de content die erop staat. Vergeet vooral niet dat SEO ‘zo even gedaan’ is. Het is een langdurig traject, waarbij je als bedrijf continu in gesprek gaat met de SEO specialisten om zo de beste zoekresultaten te realiseren.